Tisdag 21 sep.

Isabelle ligger i min famn och sover just nu, tänkte snart annars börja me nån mat tills hjärtat kommer hem.

Busan bara växer och växer.
Hon fick sin första vaccination förra onsdag, vart jätte ledsen så fick komma till mamma och lugna ner sig. De va pappa Fredrik som hölli dig när dom stack. Fick feber då på kvällen men som tur kunde hon sova jätte bra.
Annars va hon redan 60 lång och vägde 6270g <3

Hemma har vi flyttat till övervåningen nu när de börja bli kallare om kvällarna, mysigt när de är lite i ordning också i sovrummet..

I väntans tider väntar jag på en tid till kirurgen för prata me dom och säga att jag vill operera bort gallbålsan, annars har de funkat bra nu utam anfall.
Går ner i vkt också men de är inte av rätt skäl heller :/

Annars händer inte mer än tvätt och städ varje dag nastan, förutom på helger gör jag inget sånt.
Då vill jag ha tid för mig själv och tid till familjen <3

Inatt sov Sara me familj här. Lilla Bella verkar vara sjuk, usch för sånt men hoppas hon blir frisk snart och att hon inte har smittat min lilla snutta bara <3

Igår så handla jag massa blöjor och mat till Isabelle också, blöjor till 2 månadr typ. Och lite nya nappar me såklart :) Nästa månad får de bli nya pyjamas för hon börjar växa ur dom flesta och vissa är redan för små.

Nu blir de lite plock och kanske snuttan vill också ha lite mat :)






Älskar dig mitt älskade barn <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0