Tisdag 15 Februari 2011

Sitter här me Isabelle, bytt blöja previs på henne.. Stackarn är lös i magen men antar att de är tänder på gång, hon är ju pigg och glad annars :)

Fredagen åkte jag till Sara och Jossan. Ett par kalla och tjejsnack, trevligt :)

Lördags kom Jossan hit, vi spela GH, basta, laga tacos, gjorde fotbehandling och ansiktsmask och hade allmänt trevligt..

Söndagen va hon kvarr och sen kom även Sara och Bella hit, vart bingolotto och bastu igen :P

Igår började jag och Sara städa här hemma men har massa kvar och städa än dock..
Sen åkte jag och bubben till Linköping.. Åt mat och skulle gå på bio men mådde illa efter maten så vi åkte handla och köpte me oss en film hem istället :) <3

Idag har vi inte gjort så mycket än, snuttan har suttit vid camen och vinkat åt moster Jaana och dansat för henne :)

Men nu ska jag mysa me min Isabelle <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0