19 Januari 2011

Vet inte om nån läser men skriver av mig igen bara av dagens händelser..

Snutta vakna vid 5 av ingenting, lite morgon välling och sen smnar hon om till typ halv 9 och då kliver jag upp direkt me henne..

Jag äter lite gröt och sen får snutta gröt också..
Vi fixar skötväskan och så åker vi till öppna förskolan..
Isabelle tyckte nog de va skoj eller spännande me massa andra barn..
Sen åker vi och handlar lite mat henne, testar lite nya smaker men allt har verkat vara gott..
Speciellt så är spaghetti och köttfärsås gott, sen lasagne och pasta me grönsaker riktigt mumsigt..

Hon fick lägga sig brevid mummo i sängen och vilar me henne nu en stund, själv ska jag ta en kopp kaffe och se om man ska va gammal och åka ivög och spela, ha ha..

Hejs svejs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0