Åter Igen Söndag..

Snuttan ligger och sover sen 20min tillbaka efter att mummo bada henne och sen fick hon välling av pappa <3

Annars har de vart en lugn söndag..
Jag vakna dock vid 12 och åt lite frukost och Fredrik åkte hem en sväng och greja..
Sen vart de laga lite middag, korvstroganoff och ris.. Mumsigt vart de faktiskt, fick en matlåda jag me tills imorn..

Vi sover hos mamma ´nu ett par dagar, vill träna och gå ute på promenader me Isabelle och så, tycker de skönt faktiskt när jag kan göra något när Fredrik jobbar..

Igår va jag träna en liten snabbis me Sara och tog en runda i poolen, bubbelpoolen, ångbastun och vanliga bastun.. Sen åkte vi hem till pappa där vi åt mat och jag gjorde mig ordning för skulle ut me Ellen, först på tjejfest hos Madde och de va trevligt :)
Mår kalas idag annars så de skönt som bara de..

Fredag va jag träna en sväng också själv, tycker de gött när man kommer igång med..
Började äta gröt till frukost och försöka hålla mig till kokt mat och dricka shake ibland till lunch..
Dricker inte läsk eller äter nått gott mer än popcorn och vägde mig två dagar efter jag började me de och lyckades gå ner redan då 1,3 kg.. Hoppas de fortsätter neråt..

Nu ska jag slänga ner datorn och krypa brevid min lilla stumpa och mysa..
Imorn blir de träning igen, göttit..

Natti natt..

Älskar min familj <3'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0