Måndag 24 januari 2011

Sitter fortfarande i mammas kök, eller aa då jag sitter vid datorn då..

Idag har jag och min älskade bubbe vart förlovade i 2 år & 5 månader <3 Mer ska de bli också :) <3

Helgen har gått fort igen tycker jag..

Fredag vart de va tant igen och så, lagade gott kött och potatis och lite god sallad :)

Lördag va planerad att va hemma och mysa bara men en jennie ville att man skulle me ut så tänkte okej, sitta helgen hon är hemma i motala så kan följa me en sista gång.
Åkte hem till nån Ida och drack lite hastigt, sedan vidare till Fatima på lite mer fest och sedan till stan lite innan 1 och de va lyckat.. Hamna själv på CB och dom andra gick nån annatsans, tur att de finns alltid nån man känner ute..

Igår va en lugn dag, svullade mig ordentligt me cola, chips o dip o kebab me ris.. Och ångrar inte de för ibland ska man få unna sig me något gott ju.. Dricker inte cola annars eller äter inget gott så tyckte de smakade GUD :D

Idag har jag vart på promenad me lill snutta, Nisse och moster Jaana.. Vi tog en sväng till maxi och tillbaka, och de är lagom promenad på en timma så blir inte gymmet idag, de får bli imorn istället..

Nu ska jag börja me maten också, tacos.. ovanligt? nej inte alls men kommer se ut som en taco bröd snart för skulle kunna leva me den maten, fast skulle dock inte va lika platt som brödet :D

Älskar min familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0