Onsdag..

Är dålig på skriva här men skriver då jag har nått och vill skriva av mig..

Stumpan sitter i sin gåstol och grejar runt vardagsrummet, hon har inte lärt sig krypa än för hon gillar inte och ligga på mage för fem öre. De kommer när de kommer, hon tar sig fram me stolen så länge..

Duktig är hon när hon sover oftast till kl 9 på morgonen, allt mellan 7-10 och hon somnar allt mellan 21-23..

Vi är återigen hemma i huset sen torsdags. Känns skönt när man får städa och greja om lite nytt nu.
Nisse får vara över allt och sover me oss i sängen igen :)
Men de massa kvar och göra men gör lite i taget, tvättar massa tvätt varje dag så vi slipper ha en stor hög me tvätt.. Sen har jag gjort lite ordning i Isabelles rum och hallen.. Fin fint..

Från ett och annat till annat ämne..
Ska börja äta kokt mat igen och gröt varje morgon.. Sen ska jag ta nån vecka inne i stan då jag ska dricka shake i 2v och bara träna varje dag.. Hoppas man kan vända på sig själv..
Har haft sånt enormt sug efter allt möjligt gott dom senaste dagarna och ätit som bara den :/
Måste bli ändring..

Ska ta söva stumpan nu, hon börjar eller är ledsen/tjurig nu..

Älskar mig familj mest av allt som finns <3


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-19 @ 20:35:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0