Tisdag kväll..

Sitter i köket hos mamma och funderar om jag ska krypa ner till mina två hjärtan somligger och sover i vardagsrummet..

Försöker och va duktig me äta lite och träna men ligger bara - 1 kg på en vecka, dock har jag inte druckit shake varje dag men handlade de idag så nu får de bli de till lunch varje dag ett tag framåt..

Sen har jag tränat idag en sväng också, kanske ska man ta lite lättare på maskiner så man gå ner istället för bygga muskler.. Jaja, återstår och ser om jag får ta mer shake istället för annars struntar jag i allt om inte resultat synns efter ett tag..

Imorn blir de baby café om snuttan vaknar skapligt så man hinner dit en stund iaf..
Sen ska jag försöka hinna en sväng till gymmet igen..
Annars blir de ut och gå me min lilla gumma gumma <3

Äsch, finns inget och skriva och tror inte ens nån läser så de kvittar.. Fått skriva av mig vad jag har gjort och hur jag tänker och så..

Natti natt..

Isabelle <3
Fredrik <3

Mina två hjärtan <3 <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0