Helg!

Gud så skönt me helg igen, och den här gången ska jag bara va hemma! Hur mycket än någon tjatar så ska jag bara mysa me mina finaste hjärtan <3 <3

Väntar på mamma nu som ska hämta mig och Isabelle, vi ska åka storhandla och va inne i stan tills pappa Fredrik slutar jobbet :)

Måste bara fundera ut massa nyttigt och laga för de slut för allt gott för min del och ciggen är slut och ska inte köpa nya hur röksugen jag än är, vilket jag har vart men klarar mig.
Ska både få bättre kondition och andra former :O

Mer utöver allt och inget som händer så vill jag ha jobb, längtar faktiskt att få jobba och lill snutta få gå på dagis och leka me massa andra barn :)

Hon är sjuk igen nu, förkyld och massa hosta :( <3
Men hon blir frisk snart igen så :) Hon har bara lyckats smitta mamma den här gången, va förkyld och hängig för en månad sen och nu igen..

Nu kom mamma så ska hoppa in i duschen innan man åker..

Älskar min Isabelle och Fredrik <3

Igår va de 2 år & 10 månader av kärlek me finaste <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0