Tisdag 15 Mars

Om en månad fyller finaste hjärtat år <3
Längtar att jag får ge mina presenter till han för vet att dom kommer va de bästa han fått :) <3

Ska idag börja me shaken me, eller nästan helt..
Ska dricka de hela dagar och äta middag enbart som vanlig mat då och kaffe för de kan jag inte va utan..
Har vart utan dricka och gott i 2veckor nu, tagit nån godisbit på helgen bara men annars går de bra.. Men de visar ändå inget på vågen så får ta shake till hjälp..

Som vanligt är mina vardagar tråkiga när jag inte kan gå ut me snuttan i fina vädret eller nånting alls.. Så får passa på fortsätta städa hemma som jag aldrig blir klar me direkt :/

Ni som läser här kan ju passa på och rösta på världens finaste Isabelle här på länken nertill :)

http://facebook.euroads.se/sites/se/cutestbaby/?acid=122&id=985




Hon är ju världens charmigaste trollbebis <3

Mamma älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0