Måndag 30 Maj

Ny vecka och jag mår bra eller sisådär kanske men de ger sig sen..

I väntan på mamma/mummo som ska komma hämta oss till stan för leta efter present till min lilla tjej som fyller nästa tisdag så ska vi ta och fixa oss i ordning kanske..

Har inte hänt så mycket sen sist jag skrev, vi är hemma i huset nu iallafall och de är massa och städa men har inte ork till de..

Sen vart i Linköping i fredags där vi köpte ny bilbarnstol till Isabelle :) och lördag va vi i Motala när pappa Fredrik åkte me muffa till Eskilstuna en sväng och sen myskväll hemma bara :)
Gårdagen har man försökt städa men de går  inte lika bra när man måste städa själv ju, Fredrik va ju och fixa me bilen igen och hoppas de klart nu me den.. Fick ju tvättat lite iallafall..

Nu ska vi ta äta frukost här hemma och sen byta bort pyjamas till kläder man kan gå ut genom dörren me..

Älskar min familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0