19 Maj 2012

Ligger i sängen hos pappa och mår verkligen som man förtjänar idag!
Vart inte mycket men vet inte varför jag vart dålig och orkar ingenting idag :/
Inte ens se hockeyn! Fan!

Isabelle går och tokar sig, Mollie sover och pappa Fredrik glor på hockeyn med pappa och brorsan och dricker öl.

Är sugen på saltat mat, tacopaj men vet inte om jag har ork att laga och knappt äta heller :/
Fick ta en mini calzone och fick i mig det åtminstone.

Har nu även fått tid till mötet så hoppas på att allt blir som jag vill ha, skulle verkligen va så skönt och skit bra efteråt. Allt börjar på torsdag så får vi se.

Ska ta vila nu efter att hitta så man kan blogga via mobilen också :)

Ha en bra lördag alla ni som läser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0