25 Maj 2012

Snart är denna fredagen slut också..

Sitter i soffan och Isabelle har somnat bredvid mig, Fredrik söver om Mollie i sängen.

Dagen börja med att jag och barnen åkte med Julia "Juullaa" till Linköping.
Handla lite sommar kläder till barnen. Dom har mycket kläder sen innan men Isabelle hade dåligt med linnen och kjol och en ny kepa med fick hon :) Mollie fick linne och leggins och en apa skallra :) sedan likadana söta tshirt och min man fick ett linne av mig :)
Vi åt frukost/lunch på subway också, mums!
Köpte även present till Fredriks kusin då vi ska dit imorgon, bjudna på mat då han fyller på lördag.

Väl hemma efter 3 så tar vi det lugnt tills Fredrik kommer hem efter jobbet då.
Åkte lämna bilen till Örstorp och lånar farfars Mats bil så länge, nått fel med olja i våran bil :/

Sen åkte vi handla lite mat Och hemma strax innan 8.
Mollie får lite mat och vi fixar ordning våran mat.
Grilla spett och svensk färskpotatis till det, mums på det med!
Satt och åt på altan och hade mys <3
Nisse fick en korv också såklart :)

Och nu så har jag gosat med Isabelle i soffan tills hon somna då <3

Får se om stora hjärtat har sommat eller om det blir mamma och pappa mys nu <3

Idag är det också ett år sen vi fick veta att vi vänta lilla Mollie i magen :) <3

Älskar mina hjärtan mest av allt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0