Kväller...

Verkar som alla mina 3 hjärtan har somnat här bredvid mig på soffan :)

Sitter och kollar runt lite på nätet så ska bära upp stor tjejen sen och sova själv också..

Vart ingen träning då jag känner att kroppen är inte helt frisk än idag, får se hur de är imorgon för är så sugen på svettas igen!
Och fick ju inte heller nån roddmaskin, då den redan va såld :( gillar inte folk som inte kan ta bort sina annonser då ju.. Så får välla köra på zumba istället och crosstrainern lite granna..

Till utav träning till nått annat..
Vi åkte förut för handla lite bubbelvatten till mig och mjölk så passade vi på mata pippin men inte fanns de några, såg 3 st men dom våga inte komma när Isabelle kasta macka :) Så får åka nån annanstans så hon får mata pippin, men hon pratar mycket om en annan pippi som satte sig på mammas axel och den pippin är läskig då :) Sötaste hon är! <3

Nu ska jag se slutet av bb nån minut bara och sen sova..

Natt natt eller latt latt som Isabelle säger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0