14 Januari 2013

Bra start på denna vecka! :)

Börjar med frukost och sen gymmet! :)
Uppgraderade mitt gym kort så kan träna i hela Östergötland, mest för kunna träna inne i stan också.

Sedan vart de kycklingsallad till lunch och iväg hem en sväng, packade ner bikinin så man kan köra vattengympa nån dag :)

Bäst va att hade fått mail om att komma på intervju på onsdag om ett jobb som assistent till 3 årigt barn i mjölby så hoppas verkligen att man får det!

Vi va förbi mamma en sväng efter vi hade vart hemma, vart ju en unge mindre när vi åkte därifrån sen.
Isabelle total vägra åka därifrån...

Så åkte utan hon hem till pappa och börja med middagen;
Pepparbiff, klyftpotatis av vanlig/sötpotatis och sallad.

Sedan åker och lämnar grejer till Isabelle då hon skulle sova hos mummo, knappt brydde sig när man kom och lämna saker :)

Avslutar kvällen men o tappa upp ett jätte varmt bad och ligger där i en halvtimma o göttar mig i bubblerna :)

Jag är lite så att jag gillar ta kort på maten och saker jag gör så här kommer bild på middag, badet och kvällsmaten :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0